klachten

Ondanks dat we dagelijks onze uiterste best doen om alles goed, soepel en snel te laten verlopen voor en achter de schermen bij Holland4you-mokken.nl kan het voorkomen dat je toch een klacht hebt.

We raden je dan aan de klacht eerst bij ons kenbaar te maken. Dak kan o.a. door te mailen naar info@holland4you-mokken.nl.
Leidt dit niet tot een bevredigende oplossing voor je, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Hoe je dat kunt doen staat op de website van Webwinkelkeur: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie